woensdag 26 augustus 2015

weg en start

Ik ben gestart…met de eerste opzet van het nieuwe schooljaar


Uit ervaring weet ik dat september meestal een productieve maand is. Daarna heb ik meer werk met m'n studenten en vind ik geen rust meer m voor mezelf te werken.
Volgend jaar zou ik graag een eindwerk presenteren. Ik heb gekozen voor het thema jaren 70…ik vond onlangs een fotoalbum met foto's op de brocantemarkt…inspiratiebronnen genoeg (maar heb jij toevallig nog een unieke foto…ik kan er mss iets mee doen)

Hari is vandaag opgehaald, vreemd na 3 weken ben ik zo gehecht aan dat beestje dat het nu leeg aanvoelt (waarschijnlijk ben ik daarom in de verf gekropen)


Morgen komt de kleine oscar een half dagje en daarna….de vakantie afronden en starten met het nieuwe schooljaar

6 opmerkingen:

  1. Hari :-)
    Wat een toepasselijke naam voor zo ne harige pluche bol :-)
    Ik ben curieus wat dat jaren 70 werk gaat inhouden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie, je bent weer in de verf gekropen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah... dag Hari!
    Succes met de start van het schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal moeilijk zijn geweest, Hari weer weg.
    Veel plezier met de start van het nieuwe schooljaar.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb een goede start! En succes met het project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een deugddoend schooljaar! Tof project...laat je er hier af en toe wat zien?
    Enne... ik zou die lieve Hari ook missen... dat weer teruggeven moet soms toch moeilijk zijn lijkt me?
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen