vrijdag 10 juli 2015

hier zijn we weer, voor echt nu

Ik heb buy buy Proximus gezegd en welkom Telenet. En hier ben ik dan eindelijk, het internet gaat nu als vanzelf.
Met geen mogelijkheid kan ik de afgelopen blogverhalen lezen van de voorbije maanden, af en toe kom ik eens piepen en ik hoop dat ik nog een beetje kan volgen.

Ik heb sinds gisterenavond hooggeëerd bezoek. Een fantastisch mooie dame en ze blijft 14 dagen logeren


De eerste nacht is goed gegaan, zonder huilen en goed geslapen. Het opstaan om 6u30 vond ik wel vroeg. Hetis net zoals bij een baby'tje. Ze is nu aan een stevige middagdut bezig


9 opmerkingen:

  1. Lang leve Telenet! ;-) Welkom terug!
    De lieve dame ziet er ontzettend lief uit en wat dat vroeg opstaan betreft...ik heb er al 3 jaar zo eentje in huis die het dan welletjes vind...pfff...het went ...dat wel!
    Ook deze is aan zijn middag- dutje ...wat zeg ik?....heeldedagdutje bezig...! Ik ga nu ook maar effe luieren... het is vakantie voor iets. Jammer dat je er dinsdag niet bij kon zijn... je hebt echt wat gemist! Volgende keer meer geluk hé Ellen!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vindtttttttttt! Foeifoeifoei toch...

      Verwijderen
    2. khad het ni gezien. Seg is jullie tas afgeraakt?

      Verwijderen
    3. Yep maar niet dinsdag...toen alleen de buitenkant na een dag noest werken! In totaal is het toch wel 2 volle dagen werk!

      Verwijderen
  2. Jeej je bent er weer. Fijn dat je weer internet hebt. En veel plezier met de logé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome back!!
    En veel plezier met je mooi glanzende dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moh wat een schoon woefke !!!!
    Aha goe dat ge naar telenet zijt overgeschakeld ! Eindelijk hebben we u terug "in ons blogmidden" !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, welkom terug! Wat een mooie logee zeg...
    En dan ook nog zo braaf:-). Veel wandelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen