donderdag 16 juli 2015

gestopt

Nu heb ik een aantal maanden geen logies kunnen lezen van jullie (dankzij proximus). De laatste 2 weken heb ik zo in schuine lijn wat ingehaald en nu merk ik dat veel van m'n blogvrienden ermee stoppen. Velen zijn overgeschakeld naar instagram anderen zijn gewoon weg.
Ik vermoed dan ook wel dat er enkele nieuwelingen zijn, alleen, die heb ik nog niet ontdekt. Dus ben jij hier nieuw of ken je iemand met een boeiende blog…wil je dan even een seintje geven, dan kan ik eens gaan piepen.


Vandaag bij de wandeling kwamen we een interessante onbekende tegen, volgens mij heeft ie stinkpatteekes. Nog 1 weekje ben ik in het gezelschap van deze gouden hond.





Wat het schetsen betreft…je kan ook al eens een collage maken, iets uitknippen en aanvullen of de collage overtekenen en als het niet lukt kan je er nog altijd rondjes over tekenen



5 opmerkingen:

  1. Mooi hondje! Leuk he, dat oppassen. Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van mijn 2 logeekes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, 'stinkpatteekes' :-)))
    Veel plezier nog met Golden Lucky!
    P.S. Je hebt gelijk, links en rechts zijn best veel blogs gestopt of dreigen te stoppen. Ik heb eens ooit iets gelezen over de gemiddelde levensduur van een blog. Ik meen dat heel veel mensen na twee jaar stoppen? En zij die het langer volhouden worden de die hards :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen instagram, maar ik zie wel eens staan dat ze daarheen verhuizen. Ik blijf lekker bloggen. Ik krijg nog wel steeds nieuwe volgers, dus ik denk dat er nog genoeg lezers zijn. Nieuwe blogs? Hangt van je interesses af natuurlijk. Als ik via bloglovin een nieuwe blog ga volgen, krijg ik altijd een mailtje met blogs waar ik dan eventueel ook wel geïnteresseerd in kan zijn. Dus daar kijk ik ook altjd even tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt bloggen op te geven voor IG - en dat zijn er veel hé, die haren ;-)))
    Ik zit al veel langer op IG dan op Blogger, maar in tegenstelling tot de meeste "bloggende IG-ers" gebruik ik de twee niet om hetzelfde te delen. Want dan maakt ge zelf één v/d twee kanalen overbodig, zowel voor uw volgers, als voor uzelf...
    En intussen word ik met de dag meer verliefd op Lucky :-). Alleen zijn ongezonde interesse in stinkpatteekes, hm, da's misschien iets om af te leren ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf lekker bloggen hoor dus kom eens langs zou ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen