woensdag 15 juli 2015

ezel

Op de warmste dagen van het jaar zat ik op zolder te zweten. Ik moest en zou de gamma laminaat die ik via de folder aan grote korting kocht zelf leggen. Nu is dat eigenlijk helemaal niet moeilijk, alleen het laatste stuk…daar had ik hulp voor nodig omdat de planken in de lengte moesten smaller gemaakt worden.
Het is gelukt, alleen aan de deur vind ik het wat slordig maar ik ben hard aan het nadenken om een oplossing te vinden.

Volgende stap: schilderen en inrichten van mijn ateliertje…zo fijn (als het af zal zijn)



Een ezel heb ik al, nu ben ik nog op zoek naar een schildersezel…een tweedehandsje

Oja, een pagina schetsboek, wordt het niet te saai?



7 opmerkingen:

  1. Jij ook al een eigen atelier! Super! Wanneer ik de moed heb om te verhuizen, ga ik ook voor een huis met atelier. En tuin, en een logeerkamer... tja, dromen...
    Wel knap dat je dat alleen aandurft, die laminaat. Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zolder bleek geschikt als atelierruimte en wat die laminaat betreft…als je kan puzzelen kan je dit ook

      Verwijderen
  2. Oei als Nicelittlebirdie jouw ezeltje ziet gaat ze uit haar dak :-)
    Knap gelegd dat laminaat, tuurlijk kunnen wij vrouwen dat ook!
    Veel plezier met je atelier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh schattig ezelke !!!!!
    Ingrid-katrientje had dus gelijk :-)...
    Ik kén dat ezelke ergens van... Ik denk dat ik 'm eens gezien heb op de blog van Sarah van Tasting Lifestyle...
    Maarreuh, laminaat zelf leggen ? Amai petje af... Ik doe ook wel veel in huis, maar da heb ik nog nie gedaan... Dat zagen, pfff. Zeker als ge "onderweg" een chauffagebuis tegenkomt of zo. Inkorten, OK, maar die hoekskes en vormpkes uitzagen, daar ben ik gene krak in...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vloer.
    En dito ezel.
    Dat zal wel dat Ingrid hierboven jaloers is.

    BeantwoordenVerwijderen