zaterdag 13 december 2014

winnaars en film

Wij zijn een film aan het maken op school en dat geeft leuke beelden







Het is een initiatief, idee en ontwerp van de leerlingen. Als leerkracht loop ik wel de benen van onder mijn lijf, 21 leerlingen bezig houden en dan nog filmen is niet simpel, nog 1 opnamedag en dan monteren, ik ben benieuwd



Met de natte vinger lootte ik 2 winnaars voor een tekening


Waw, een give-away, dat vind ik nu echt een goed idee! Ik hou van jouw tekeningen! Ik zou die eerste verkiezen, omdat mijn zoon zo gek is op honden en wij beslist hebben er geen te houden…

Oh mooi seg! Ik vind die eenzame vogel op de rotsen heel mooi!

Marleen en Storm, mailen jullie je adres?

3 opmerkingen:

  1. Amai jong, gewoon een film maken... ik zou graag een leerling zijn bij u !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat voor de winnaars!
    En wat een leuke plaatjes zo! Succes met de film!

    BeantwoordenVerwijderen