woensdag 9 oktober 2013

chaos

Het kan niet altijd goed gaan...ik kreeg op de valreep nog 2 leerlingen bij, de les was net begonnen (ja en we zijn al half oktober) bij ons kan dat allemaal. Mijn klas was al te klein, en nu voor de 26e en 27e leerling moest ik nog stoelen gaan bijzoeken. Kan je je dat voorstellen, met 27 kinderen die zitten te wachten om te starten. Heel mijn planning in de war en een drukte van jewelste.
Laten we samenvatten dat dit de meest chaotische les ooit was want ik geraakte niet meer in m'n ritme en dan had ik nog beloofd dat ze allemaal een plantje mochten planten....
Recht van de klas naar Diest om nog eens 4 uur les te volgen. Afgepeigerd ben ik maar m'n dag is goed gemaakt want er lag heerlijke post te wachten, echt super de super! Ik laat morgen zien wat




Nu men lesvoorbereiding voor morgen nog maken

11 opmerkingen:

  1. Amai... dat zijn er eigenlijk echt te veel he...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. RESPECT... 25 is al zo'n bende en dan nog twee erbij, petje af!
    Benieuwd naar je heerlijke post...
    en op naar een iets rustigere dag vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat op uw eentje... Voor zo'n groep zou je toch zeker met 2 moeten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 27 kindjes! Wow! Dat is er toch een klein beetje over hé.. En ja, perspectief is niet zo mijn ding, vind het heel moeilijk om waarheidsgetrouwe dingen te tekenen eigenlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het leven van een juf is niet voor iedereen weg gelegd! Gelukkig gaat het jou goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poeh poeh, ik neem mijn petje af hoor! Niks is ook zo vervelend als je daarna niet meer in je ritme komt. Hopelijk heb je vandaag een iets relaxtere dag gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat zijn er best veel ja!!
    Maar jij kunt dat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hehe, 27 leerlingen! Dat is niet niks. Petje af hoor.
    Jouw HAS-pakje is donderdag verzonden. Hopelijk ben je er blij mee.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen